Jag har funderat lite mer om den här tjejen. Jag är ganska säker fortfarande att hon inte är intresserad på det sättet, men idag när jag berättade att jag känner mig rätt så ensam när jag är hemma så föreslog hon att jag kanske skulle kunna komma över någon gång och hälsa på henne och hennes kompis (hos hennes kompis, dom umgås rätt så mycket). Jag vet inte riktigt om hon säger det för att hon tyckte synd om mig och ville vara vänlig, eller vad...
Jag känner samtidigt att pga att jag gillar henne så pass mycket så blir det svårt för mig om jag hamnar i kompis facket...
Jag har funderat lite på om jag kanske skulle säga till hennes kompis att att jag gillar den här tjejen, och fråga lite om vad hon tror. Eller jag vet inte... Det kanske är bättre att ingen annan vet, det kan bli så konstigt annars. Och jag kanske ändå kommer över den här tjejen tillslut, jag är ju ändå rätt så van vid obesvarade känslor.
Och föresten, det jag skriver här nu passar nog egentligen mer in bland relationer och kärleksbekymmer. Ska jag skapa en ny tråd där, eller?
Senast redigerad av Davikar den 2008-05-02 klockan 17:55.
|