Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-29, 09:55   #1 (permalink)
chris i skåne
Senior Member
Platinamedlem

chris i skånes avatar

Reg.datum: Feb 2008
Krediter: 1 664
Wink Intressanta och Inspirerande Artiklar - Som gör sidan ännu Bättre!!!

Hej Alla!
Och Stort Tack till Dig Jonas för alla tänkvärda och inspirerande "artiklar" som Du har börjat lägga in här på Forumet...

Det är Alltid lika spännande att se vad som väntar varje gång . ny dag, som jag går in på Forumet - vill absolut inte missa någon!!!
Uppskattar att du kan skriva med humor - och för Mig som Kvinna är det intressant att Du skriver ur ett manligt prspektivt - det gör det ännu mer spännande och intressant!
Dessutom såå märks det ju att Du har mycket erfarenhet som du fått i Terapirummet - men också att Du har läst in Dig på många olika områden när det gäller oss människor och olika Psykologiska metoder att arbeta och se på både människor och deras problem - liksom psykiska sjukdomar - vad de kan beror på , och hur vi kan jobba med dem för att må bättre, vilka vägar och olika alternativ vi kan välja att gå och jobba på.
DU INSPIRERAR MIG !!!!
NI INSPIRERAR MIG!!!
Jag lär mig något nytt av Dig och Er varje Dag....
Och det gör att Du och Forumet och Alla som är inne här - experter och inte experter - och delar med sig av sig själva , sina tankar, erfarenheter, problem , och frågor, råd och uppmuntran - har blivit och är VIKTIGA för Mig!
Dessutom tycker jag att det är en väääldigt bra och speciell stämning på Forumet - som jag tycker det är svårt att hitta på många andra forum.
Det kanske handlar om att lära sig comunicera på en bra sätt!?!
HOPPAS ATT DET FINNS NÅGON ELLER NÅGRA HÄR SOM ÄR INTRESSERADE AV ATT DISKUTERA ARTIKLARNA SOM DU LÄGGER IN - SKULLE VARA KUL ATT VETA VAD NI ANDRA FÅR UT AV DEM, VAD DE SÄGER ER UTIFRÅN ERA ERFARENHETER OCH DE LIVSSITUATIONER SOM NI BEFINNER ER I -OM DE HAR HJÄLPT ER ATT FÖRSTÅ ER SJÄLVA OCH ANDRA BÄTTRE ... ELLER BARA NÅGON SPONTAN TANKE , REFLEXTION , ELLER REAKTION - SOM DE VÄCKT/VÄCKER HOS ER...
En tanke och önskan från Mig - Om ni vill...???
Diskussions-Glada-Hälsningar från Christina
Chris i skåne - med Önskan Om En Dag Till Alla!

Senast redigerad av chris i skåne den 2008-04-29 klockan 19:29.
chris i skåne är inte uppkopplad   Svara med citat