Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-27, 21:24   #4 (permalink)
Thelostboy
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Apr 2008
Standard

Jag har dom tankarna ibland. Och jag är så nära och göra det. Men jag har aldrig hittills gjort det. Jag vet att det skulle säkert lindra smärtan inombords men bara för stunden som redan nämnt. Det finns ju alltid en anledning tror jag till att man får ångest. Jag känner det när jag får det att liksom det är något som utsöndras i kroppen och jag känner det direkt i magen. Jag har inte tänkt på det innan men för någon dag sen la jag märke till själva förloppet. Tankarna kom och man blir liksom passiv och "tittar i genom luften." Allt blir bara skit och tanken på att skada sig själv kommer. Om man mår dåligt utan att veta varför kan det vara svårt att veta varför man vill skada sig själv. Man vill ju göra det för att man mår dåligt men vet man inte varför man mår dåligt är det ju svårt att veta varför man vill skada sig själv förutom ångesten man har inombords. Men oftast är det väl så att det finns anledningar till att man mår dåligt. Härligt och läsa att du tänker positivt att du kommer att klara det. Ett tips för att lindra smärtan inombords är att springa en runda eller cykla. Rörelse gör att man mår bra och samtidigt kan tröttheten ta ut den andre smärtan. Dessutom får man ju motion på köpet.
Thelostboy är inte uppkopplad   Svara med citat