Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-27, 00:15   #3 (permalink)
Tommy35
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Feb 2008
Standard Det har lugnat ner sig!!!

Nu har det förhoppningsvis lugnat ner sig. Inga grejjor har blivit sprängda på länge. När Jonas Gåde var på väg hit med ett filmteam så ändrade sig grannen/grannarna och talade istället om för Jonas att de inte alls hade något emot mig????? Jag blir så jävla trött, mycket snack och ingen vågar stå för vad de har sagt och gjort. Mycket dålg stil, jag gav dem chansen att visa för hela Sverige hur dålig människa jag är och de vågade inte. Hoppas i alla fall att det lugnar ner sig nu ett tag!!!!!!!!!!! Fortfarande kan jag inte gå ut i trädgården eller dra upp persiennerna förrän de spanar och spionerar.

Jag är sjuk i reumatisk värk och har skador i ryggen. Just nu väntar jag på en ryggoperation och det går inte jättefort här i Sverige. Min största önskan är att börja jobba igen men det tar lite tid innan det kan ske. Just nu har jag varit nästan helt sängliggande i några månader och det enda jag vill är att få vara ifred. Om grannarna har så mycket tid över att de har tid att vakta och spionera på mig så kom gärna över och klipp lite gräs eller nått sånt istället för att sabotera mina saker. Jag fixar kaffe och bullar.

Jag her funderat på att hämnas många gånger men om jag skulle göra det, hur bra människa blir jag då??? Hur mycket sårar jag inte mina grannar som kanske redan har det svårt, kanske en kroppslig sjukdom, psykologisk sjukdom, sorg eller nått annat problem som gör att de agerar som de gör. Om jag skulle hämnas så blir jag en vuxen människa som agerar som en 4:a åring i sandlådan? En sådan människa vill jag inte bli till något pris och hade fler människor löst sina grannproblem på "ett vuxet sätt" så kunde många små fler sammhällen vara trivsamma och idylliska. Vad som är rätt eller fel är väldigt svårt att veta för människor är olika. Att ge sig på människor bara för att man inte tycker om dem kan aldrig vara bra. Hitler gjorde ju så och det slutade ILLA, kanske kan vi lära oss något av detta.

Jag hoppas på en ändring.
MVH Tommy
Tommy35 är inte uppkopplad   Svara med citat