Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-24, 21:46   #2 (permalink)
Tjillevippen
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Jan 2008
Standard

Hej E.
Jag vet inte om jag kan hjälpa dig på något sätt, men jag ska försöka. 75 kg till 157 cm låter ganska mycket. Jag tror inte du behöver göra speciellt mycket för att börja gå ner i vikt. Du måste göra små förändringar i taget. Allt eller inget fungerar inte. Du måste försöka hitta något som kommer fungera för dig under en lång tid annars kommer du gå upp alla kilon du gått ner när du börjar äta som vanligt igen.
Börja med att tex äta en bra frukost och att du ska ta en promenad 3 dagar i veckan. Tillåt dig själv att äta onyttigt en dag i veckan och försök hålla dig till det. Misslyckas man en dag gör det inget. Det är bara att ta nya tag nästa dag. Utöka sedan med bra middag och mer träning när du känner dig redo. Hur ser din mat och träningsdag ut idag? Skriv den så kan jag ge mer tips sen.
Något jag brukar äta till mellanmål och som smakar som glass är om man tar en burk lättkesella och blandar med fun light smakar det som glass! Men det är jättenyttigt. En annan sak man kan göra är att mixa kesellan med frysta hallon. Det är också jättegott. Idag testade jag att ta fun light med gelantin och lät det stelna i kylen. Jättegott och nästan 0 kalorier!

Som sakt skriv din matdag så kan jag ge förslag på ändringar.

MVH B
Tjillevippen är inte uppkopplad   Svara med citat