Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-24, 20:29   #1 (permalink)
Vixxen
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Apr 2008
Standard Hjälp mig att sluta äta!

Hej!

25 år gammal tjej, 1.57 lång och 75 kg. Alldeles för många kilo!
Jag har ökat i vikt ganska så mycket under tre år nu.. och jag vet inte hur jag ska stoppa detta. Eller jo egentligen så vet jag ju exakt hur man gör för att gå ner i vikt.

Så varför kan jag inte fixa detta då?
Jag vill vill vill vill!!!!!
Men känner samtidigt så nått sjukt sätt att det ändå inte är någon ide, för jag kommer aldrig att klara det! Jag känner ingen inspiration alls..

Jag är arblös just nu och vill inte ens söka ett jobb eftersom att jag skämms så fruktansvärt över min vikt. Skulle aldrig kunna tänka mig att gå till ett nytt jobb nu, för jag skulle inte kunna vara mig själv. För så känner jag, att jag inte är mig själv. Ursch, jag känner mig negativ ful, fet arg dum! Jag hatar att solen skiner, för det betyder ju att jag måste ha mindre kläder på mig.. och just nu så har jag inga kläder att ha på mig och jag vill inte köpa nya, för jag hatar min kropp!

Mitt sexliv med min sambo är kasst, känner mig såååå osexig och vill nästan aldrig ha sex.

Flera dagar i veckan så tänker jag: Imorn då börjar jag äta nyttigt och motionera! Därför så köper jag en massa onyttigt och trycker i mig eftersom att det är "sista" dagen.. men det är det ju inte.. Jag skämms så himla mycket över hur jag håller på. Jag vill verkligen bryta mitt mönster! Jag vill bli smal, lycklig och känna mig nöjd!

Nu har jag även börjat få hår i ansiktet, på hakan och på halsen.. HJÄLP!! Har det med min vikt att göra? Att jag äter dåligt? Går det att råda bot på detta, kan det försvinna??

Snälla hjälp mig, berätta hur jag ska göra? Ge mig råd, peppning och var gärna brutala=)

Mvh E.
Vixxen är inte uppkopplad   Svara med citat