[Hejsan!
Instämmer pinus.
20 min är skrämmande min förra läkare gav mig medecin på 40 min sertralin första gången jag skulle ta medecin. Var på utredning innan och ingen medecin diskuterades knappt möjligen skulle de tas upp i framtiden då de visste mer. sen flyttade jag bytte läkare fick äntligen en tid efter 40 min hade jag ett recept på apoteket. började ta dem tålde dem int fick kli och exem. ringde läkaren motvilligt bytte han medecin till Edronax. Denna medecin har jag svaga minnen vad som hände de 2 första veckorna hade blivit enligt min värninna. stirrig, spegelfixerad, pratig mm och jag minns knappt inget av de veckorna detta lugnade ner sig och den funkade bra tills jag blev aggresiv på den och valde sluta själv fick ingen kontakt med min läkare så jag tog beslutet själv. Fick en ny läkare som var kanon han lyssnade och brydde sig han skrev ut effexor blev lite konstig på den med 4 dagar stirrig massa energi pratig men detta gick över funkade riktigt bra ett tag förutom att jag blev tröttare och nästan inte kontaktbar ibland imed jag hade minsta dos så kunde han inte testa och minska så då satte han mig på utredningen för adhd. vilket som ni såg i tidigare inlägg visade sig vara fel. Ny har man en ny läkare igen och diagnosen i sig skiter jag i jag vill egentligen bara veta vad som kan få mig må bättre.
Nu har ni fått en bild av min story skriv gärna mer vad ni vatt med om kram på er!!
No reason for a cause
And I can´t hear your voice and I can´t feel you near
Lost in the darkness of a land
Where all the hope that is offered is
Memories of being taken by the hand
And we are led into the sun
But I dont have a hold on what is real
Though we can only try
What is there to give or to believe
// Sarah McLachlan - Lost
|