Är detta en social fobi?
Jag har en fråga om en sak som jag funderat på länge. frågan är om detta är en social fobi. Jag mår illa av att se poliser, kronofogdar, jurister och myndighetspersoner. Om jag sitter på en restaurang och det kommer in Poliser så vill jag bara gå och spy. Jag har aldrig varit i kontakt med polisen eller kronofogdar eller jurister. Jag bara mår illa av att se dom. Jag blir jätteglad när jag läser en tidning och ser att någon polis åkt dit för någonting.
Hade jag varit kriminell så hade mitt synsätt nog varit relevant men det är jag inte. För en vecka sedan när jag var på MC donnald med några vänner för att äta så kom det in två uniformerade poliser. Dom gick och satte sig för att käka. Eftersom vi brukar sitta av några timmar och snacka när vi är ute så räknade jag tiden fram till dess att poliserna hade lämnat lokalen. det tog 1 timma. Samtidigt så hade jag varit på toa och spytt tre gånger. Jag ser dom inte som människor utan som något äckligt förorenande som bara ser snuskigt ut. Hade restaurangen serverat hundskit så hade det sett mer aptitligare ut. På en fest för något år sedan träffade jag en person som jag tyckte var så oerhört osympatisk. Även då mådde jag illa. Det visade sig senare att personen i fråga var kronofogde. Jag har aldrig haft något med kronofogden att göra. Trots detta så blev jag illa mående.
Är detta en social fobi???
|