tack för ditt svar, en rädd tjej.
nä, jag känner precis samma, vet inte varför jag hamnat utanför i tjejgrupper.
jag har absolut ingen aning ändå händer det igen å igen

det känns som att i tjejgrupper ska alla vara precis likadana, ingen får sticka ut på något sätt. alla ska vara lika snygga, lika sociala, lika allt. jag har alltid haft åsikter, vilja å varit framåt. mitt utanförsskap började i trean med att jag fick uppmärksamhet av killarna, tio i topp å fråga chans, då frös tjejerna ut mej.
men vad skönt att hamna på ett ställe man trivs på. jag hade också en praktikplats jag trivdes jättebra på

men jag har blivit mkt osäkrare på mej själv med utanförsskapet. Har det blivit så för dej med? På vilket sätt har du varit utanför? t.ex. skitsnack osv. (du behöver inte svara om du inte vill)
jag har några tjejkompisar, men har ständigt en rädsla för att bli sviken/övergiven. jag har inte heller kunna prata om de här sakerna förut, men det känns som att det lättar om man kan göra det iaf såhär på internet.
Tania:Ja, jag håller med ! Men jag tänkte inte på att fråga just då, men måste nog ta upp det med henne nästa gång. Ja, det var verkligen oproffessionellt å det kändes som stjälpa istället för att hjälpa.