min Far
tjena heter fabian är 16 år . första gången jag skriver här. min historia är min morsa o farsa skildes när jag var 3 min farsa är alkolist min farsa söp innan dem skildes därför drog morsan medans hon kunde. jag o min syster har bott hos vår mamma till jag blev 14 då kom min farsa hem o gjorde mitt liv ännu jobbigare . han söp med olika kvinnor o mest synd om är min syster som alldrig fått någon uppmärksamhet av honom. o dä värsta av allt är att jag inte klarar av att säga till honom att han har problem för när han ä nykter så ä han skit schysst men när han dricker så ä han störande . han kan börja stöta på mina tjejkompisar o va skit taskig mot mina polare . eller vara stört sköön mot mina kompisar men tracka ner mej . just nu lever jag i (min egna skit) allt ä åt helvete han städar inte o städar inte jag skäller han på mig. . nåt är bra ä att jag har börjat tänka på vilka jag umgås me innan åkte jag dit av snuten för slagsmål o skit o jag hade lika väl kunnat sitta inne nu men jag är med bättre umgänge .
om du elr ni läst detta så är jag djupt tacksam har alldrig skrivit elr nåt om min far men nu när jag väl gör det kan jag inte sluta .. skriv gärna tebaks om du ni känner som jag .
Senast redigerad av fabbe den 2008-04-17 klockan 23:20.
|