Visa ett inlägg
Gammal 2006-07-28, 01:54   #6 (permalink)
Iller
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Jul 2006
Standard

Hej!

Här e en till med samma problem som ni. Jag har rodnat i flera år och rodnar i precis alla situationer som finns. Allt från att prata med familjen till att titta på okända till att tala i telefon. Precis alla situationer som finns och jag AVSKYR det så mycket och det gör mig fruktansvärt ledsen och besviken på mig själv. Det upptar ca 95 % av mina tankar det här med att rodna när jag är bland andra människor och jag har väldigt svårt att tänka på något annat.
Jag tycker mig också märka att folk blir obekväma när jag rodnar bland dom. Jag tycker folk tittar bort mer eller tar sig mycket för ansiktet eller blir nervösa när jag känner mig röd i ansiktet. Och det gör ju inte direkt att jag känner mig mer bekväm det känns som att det är mitt fel att dom blir tvugna att titta bort osv.

Jag har också tänkt på det här med operation men jag tror inte jag vågar pg av biverkningarna som skulle kunna komma.
Däremot så låter ju det här med laseroperation som Tobbe26 nämde intresant. Skulle villja veta mer om den.

Även fast jag önskar att ingen kände sig som jag gör så är det skönt att veta att man inte är ensam.
Iller är inte uppkopplad   Svara med citat