Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-16, 15:31   #7 (permalink)
Symphony
Senior Member
Guldmedlem

Symphonys avatar

Reg.datum: Sep 2007
Standard

Whodunit- klart man pratar med tanter och invandrare också. Att vara mer öppen för människor och kunna ge glädje åt människor känns bara bra för mig. Jag värderar alla mina sociala interaktioner, även om jag inte träffar så mycket folk jämt pågrund av där jag bor, men det funkar. Tycker det är dessutom roligare att prata med en invandrare påt ex en buss eftersom dom oftast gärna vill prata.

Men oftast handlar det om att "Shit vad hon/han var söt "- "Men jag vågar inte gå fram eftersom då behöver jag självförtroende och det har inte jag, jag är värdelös". Det är sådanna tankar som gör en handlingsförlamad.
Jag har hellre kunskap än självförtroende. Ungefär som när du ska hoppa ut ifrån ett flygplan, vad har du helst? Kunskap eller självförtroende?.

Whitetrash- Jag vet inte så mycket om msn dejtning eller vad man nu vill kalla det. Men personligen tycker jag det alltid känns bäst att prata irl. Annars funkar det på telefon men och minst är det msn. Msn kan man bara utrycka sig själv i ord, vilket kan vara svårt.
Vad är det för slags kontakt du vill ha med personen? Var lite mystisk^^ hur man nu ska deffinera det men alltså så att du inte är allt för lätt att läsa av.
Symphony är uppkopplad nu   Svara med citat