Hej hej
tack så mycket för ditt svar. Jag klarade inte av att inte spy. Jag gjorde dte dock inte självmant utan vid midnatt så kom det upp lite av sig själv. Jag gjorde dock inget för att få upp så mycket som möjligt utan det som kom det kom.
Jag är jättebeslutsam om att jag ska klara detta nu. Har ätit frukost idag, men även ganska mycket godis, men i en lugn takt så jag kan inte kalla det hetsätning, vilket är bra!
Jag är livrädd för att gå upp i vikt. Hade kommit väldigt långt med min bulimi, men ifkc reda på att jag har underfunktion i sköldkörteln så min ämnesomsättning är dålig. Då drog det hela igång på riktigt igen och jag började svälta mig. Har aldrig gjort det förr. Har försokt träna och äta bra, men har gått upp 6 kg sen i somras ändå och nu börjar sant bikinisäsongen igen och jag får panik. Är min sköldkörtel som spökar antagligen och det gör ju inte det lättare att komma ur ätstörningarna.
Vågar inte berätta om det för min doktor heller. När hon frågar hur jag äter svara jag alltid att jag äter jättebra och regelbundet. Kan ätstörningarna göra så att sköldkörteln producerar lite hormon?
|