Till fia79. jag ska kämpa på så länge jag kan, tvingar mig själv att inte ge upp i skolan osv. Okej, jag får göra så.
till whodunit. Jag vet inte om jag har så bra koll igentligen, eftersom jag har så dåligt minne och koncentrationssvårigheter, kaos i huvudet, så vet jag inte alls hur jag kände då jag gick igenom de jag gick igenom, de är som jag varit med om nått dåligt men kan inte förklara vad som hänt ( kan inte förklara, aja) fast jag har ju skrivit så gott jag kan minnas hur de gått till, men a mycket mycket är borta.. glömt.
Liksom igentligen vet ja inte hur mycket tynger ner på axlarna igentligen, de bara finns där i bakhuvet mer.. det jobbigaste är minnet ,kaoset, och kärleksproblemet. (om glömskan är från depressionen eller sniffningen vet jag inte......

)
Kurator eller liknande orkar jag nog inte med, för det känns som jag är nå typ av depression, och vill prata med nån som kan diagnosera det. vill inte prata med folk i onödan.
jo vet att jag borde gå ut mer, kanske blir bättre som sagt då det blir varmare.
Har fixat tag på lite..."naturdroger" som det kallas, nå lugnade, lagligt
och sobril (5mg:s) å Imovane (7,5mg:s) kan bli intressant