Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-14, 23:49   #5 (permalink)
fia79
Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Mar 2008
Standard

Hej igen Emmali!

Citat:
Ursprungligen postat av Emmali Visa inlägg
Min hjärna är typ inställd på att dom är farliga, jag känner mig obekväm i deras närvaro och är rädd för att någonting ska hända. Att vänta på ett tåg på T-centralen i Sthlm en sen kväll är en mardröm för mig. Då vill jag ha så lite uppmärksamhet som möjligt, jag vill helst inte synas. Jag blir rädd helt enkelt. Jag antar att jag finner dom läskiga.
Jag kan förstå att du tycker alkolister är otäcka. Det är inte speciellt trevligt att ha med en person att göra som inte kan ta vara på sitt liv.

Jag har själv svårt för fulla personer, jag har svårt att se personer i min egen ålder som sitter och sveper en 75:a vin på en kväll själva.

Men idag när man möter en alkolist ute på gatan, vet man ju tyvärr inte om de är påverkade av knark eller liknande också. När jag växte upp så var det mest rena fyllgubbar som man kallade dem men idag är det ju inte det. I min stad där jag bor kan jag se alkolister lite överallt och jag tycker inte heller att det är trevligt.

Men du får en stor eloge av mig för att du har gått med i UNF superstarkt gjort verkligen.
Är det bara för rädslan just? Du behöver inte svara på det om du inte vill. Jag har nämligen växt upp med alkolister i min släkt så jag är väldigt försiktig med alkohol själv.

Sköt om dig!
KRam Fia
fia79 är inte uppkopplad   Svara med citat