Jag ser det inte riktigt som ett sätt att umgås. I sånna fall skulle man ju kunna se att pussas som ett sätt att umgås, och det gör man ju inte med vem som helst. Dansar man med någon så innebär det ju i princip att man flörtar med den människan, och sen står man ju och trycker mot varandra när man dansar, inte riktigt som en kram utan på ett mycket mer sensuellt sätt. Vissa danser är ju snabbare, vilket bara innebär att dom är mer flörtiga än sensuella.
Klart jag vill umgås och ha roligt med andra människor, men jag tål verkligen inte då andra leker med mina känslor.
En sak som kan ha ett samband med det här är att under hela mitt 27 åriga liv har totalt 4st tjejer visat ett intresse för mig, och alla 4 har bara drivit med mina känslor (dom var aldrig intresserade på riktigt). Jag har därför väldigt svårt för sk. "players" (om än det nu är vanligare bland män än tjejer så finns det en hel del tjejer som är sånna också). Jag har med andra ord aldrig haft en flickvän heller, men däremot alldelles för många obesvarade kärlekar...
Jag vet heller inte riktigt vilken typ av musik som kommer att spelas där. Men dans är ju dans, man står ju oftast och håller om varandra på något sätt.
Och nej, alla är ju inte fulla. Men jag vet att det sups en hel del i dagens samhälle, och de flesta av mina arbetskamrater är ju inte annorlunda där. Men jag kommer förståss att gå därifrån om det blir för stökigt, för jag känner mig osäker och orolig när det blir för villt på fester.
Senast redigerad av Davikar den 2008-04-13 klockan 00:15.
|