Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-12, 23:58   #1 (permalink)
Davikar
Senior Member
Guldmedlem

Reg.datum: Mar 2008
Standard Problem med danser (och ev. en intressant tjej)

Jag har insett att jag har ett stort problem när det gäller danser.
Det är så att vi ska ha en fest på jobbet (alla är inbjudna den här gången), och vi kommer att ha ett lokalt dansband där.
Egentligen så dansar jag inte själv (kan inte), men nu är det ju så att en hel del människor kommer att göra det där. Jag förstår egentligen inte riktigt hur folk kan tycka att det är okej. Man ska gå och bjuda upp en partner, vilket i princip innebär att man måste visa att man är intresserad av den människan. Det är i princip som att man raggar upp och flörtar med dom här människorna, och sen är det ju dessutom en väldigt sensuell grejj man gör när man dansar. Jag tycker det är jätte jobbigt när folk leker med ens känslor på ett sånt sätt.

Om det dessutom finns en tjej som jag är ganska så intresserad av där så känns det ännu jobbigare om hon ska gå runt och flörta och dansa med en massa andra människor på festen. Dansar hon med en annan människa visar hon ju i princip att hon inte är intresserad av mig egentligen.
Jag känner att jag får ångest bara jag tänker på saken, vet inte hur jag ska hantera det när det väl är dags. Jag vill ju gärna vara med på den här festen för att inte hamna utanför, fastän jag känner att det är väldigt jobbigt att vistas på fester där det dessutom finns fulla människor med.

Senast redigerad av Davikar den 2008-04-21 klockan 18:50. Anledning: Behövde en mer passande titel
Davikar är inte uppkopplad   Svara med citat