Man kan väl aldrig veta vad som ligger bakom något så länge man inte forskat fram ett sätt att krypa in innanför pannbenet på folk. Svaret ligger enbart hos den som har svaret för att veckla in mig i ord.
Jag tycker Sorin generaliserar lika mycket. Är det månne så att man värderar efter hur "de flesta" agerar? Men lika många människor det finns, finns det lika många sätt att agera.
Det är lätt att säga saker, men till syvende och sist...vem sitter inne med det "rätta" svaret????......jo DEN det hela handlar om. Allt annat är bara spekulationer.
Men visst det är ju det detta forumet är till för och folk kommer ändå bara läsa sånt de vill läsa

.
Sen tror jag att vi som blivit sårade fiskar efter svar som inte finns, men vi behöver i den akuta fasen få napp, det söker vi och vi finner iaf tröst, men inte ett slutgiltligt svar.
Det viktigaste just nu är att fokusera på dig själv
Det "rätta" svaret finns inom dig själv.
Så är det iaf för mig. Det är jag som är viktigast numera, inte om han ska komma tillbaka eller inte, inte vad han menade eller inte. Det viktigaste är att finna sin inre ro och tillit.
Allt händer av en anledning och allt blir till det bästa....
Trevlig helg!!!