Hejsan!
Jag blir så trött på mig själv för att jag har kommit in i en period då jag rodnar väldigt lätt. Hatar det. Sist jag var sån här var nog för... 7 år sen. Och det är bara med vissa personer. Dels för att jag vet att dessa personer (främst min CHEF!) har nämnt detta rätt osympatiskt i en viss situation (hon sa att hon aldrig träffat nån som rodnar som jag) - och nu kan jag inte sluta tänka på detta och rodnar varje gång jag bara måste hälsa på henne. Jag HATAR det!!
Idag var hon trevlig mot mig och undrade om semestern som jag snart ska ta - och jag svarade bara kort och gick vidare - FÖR ATT jag blev så röd i ansiktet

Vi har rätt dålig kontakt i och med att jag rodnar som jag gör (eftersom jag söker mig bort från henne). Det är VERKLIGEN ett handikapp för mig och jag vet inte hur jag ska komma ur det!!
Har ätit SRRI preparat i 6 år och har slutat för några månader sen - och tänker mig att det säkert är en av orsakerna till att jag beter mig som jag gör - okontrollerat. Har inget självförtroende kvar! Känner inte igen mig som jag är nu. Vaknar ibland med ångest på morgnarna för att jag inte vill gå till jobbet (som jag trots allt gillar) pga detta.
nån som har tips hur man kan bearbeta detta?
/Felia