Ja hon har vissa av dessa beteenden och hon har viljat operera sin näsa och hon har fägat håret förra året fast hon har under de senaste månaderna börjat accepetra sitt utseende och särkilt när pojkvänne har sagt att han gillar inte så mycket smink... Hon ha också färgat håret tillbak till sitt originella färg. Jag tror inte hon är sjuk utan det ä ett vanligt tonårsbeteende däremot tror jag att hon är kränkt av sin lärare och att jag undrar varför hon är rädd för vissa män och fortfarande vill inte ha kontakt med sin pappa. Sedan hsöten 2006 har hon vägrat att bo hos sin pappa och om hon har varit hos honom nångån så har hon blivt tröt efter en dag och viljat komma hem.....???!! När jag frågar så säger hon att hon har inget eget rum hos honom (Får dela med syster eftersom de är där samtidigt annrs går inte hon dit allas) och att pappa är konstig prtar om samm saker hela tiden...
Vi har kommit nu fram till att jag och hennes pappa har påbörjat samtal hos en teraput på BuP eftersom min dotter vägrar gå dit själv......elelr överhuvtagit hon vägrar all samtalskontakt. Ho har en gång träffat sociasekretra på ungdomsmottagning som konstaterare att hon är klok , intelligen tjej men det finns nånting som hindrar henne att gå till skolan.
|