Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-27, 12:31   #8 (permalink)
Ängla80
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Mar 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Johanna.H. Visa inlägg
Hej Ängla80,

Jag förstår. Jag tycker att du skall prata med honom. ÄR det så att han undviker dig för att han fått veta något så är han definitivt inte lämpad att jobba med dig med de här frågorna i alla fall. Den erfarenheten som jag har av klienter som mött oförstående terapeuter/psykologer/kuratorer är just att de gärna undviker att prata om just "det" - trots att klienten faktiskt känner ett behov av att ventilera de sakerna. Det är extremt viktigt att man blir sedd och bekräftad i sitt behov av att ventilera allt som rör övergreppet om man har det.

Om du skulle vara intresserad av att börja i kognitiv terapi så tar jag emot nya klienter just nu. Jag erbjuder såväl terapi i terapirummet som per telefon.

Vänligaste, Johanna
Hej johanna, såg att jag var väldigt otydlig...var lite trött när jag skrev. Nä terapeften jag har är jättebra, är en hon. Hade en manlig terapeft innan, men kändes inge bra. DEn som har blivit konstig, är killen jag träffat...han har börjat undvika mig han är kusin till en av mina kompisar, så tror han kan ha fått reda på det därifrån.
Ängla80 är inte uppkopplad   Svara med citat