Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-22, 01:04   #2 (permalink)
Assistent
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Nov 2007
Standard Undviker vänner och bekanta.

Hej!
Jag känner igen mig, i dig.Jag är likadan emellanåt.Oftast så mår jag bra,men sen kommer de dagar,då Jag känner oro och ångest.Dessa dagar vill jag ej vara social,eller jo det vill jag,men kan ej pga att jag mår dåligt.I mitt fall så tror jag att ,jag drar mig undan,för jag är rädd att visa min rädsla,som jag tror skulle leda till att omgivningen tycker sämre om mig.

På arbetsplatsen ändrade jag mitt beteende,från att vara glad ,pratsam till tyst och undangömd.Ihoptryckt i ett hörn,helst.Jag slutade med att äta bland mina jobbar kompisar,för jag blev darrig ,som medförde,att det var svårt att hålla i kaffe koppen tex.
Kroppsspråket signalerade :flykt/obehag.

Det är inte alls underligt ,om du inte orkar med kompisarna,för all din energi,går åt ,till att ,visa ,att du mår bra?Eller?Så var det i alla fall för mig.

Jag känner egentligen,inte någon,som jag skulle kunna lita på till 100 % ,och tala om hur jag mår och hur jobbigt det är.Att bli sviken av den ,som man anförtror sig till,skulle kunna sabba mycket av det,som man försöker bygga upp.

Jag önskar dig all lycka i livet,och glöm ej,att det finns de som tänker på dig.

Mvh
Assistent.
Assistent är inte uppkopplad   Svara med citat