Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-08, 12:40   #20 (permalink)
Änglaflickan Inez
Moderator
Platinamedlem

Änglaflickan Inezs avatar

Reg.datum: Nov 2005
Krediter: 8 948
Standard

förlåt att jag verkar hård.

visst vill du förbli som ett tomt skal så go for it.
Men det livet kan du ju redan, så varför inte prova på något nytt
du är 26 år, ditt liv är inte slut, du har bara börjat jue, men jag tror att du måste ha hjälpa att strukturera upp ditt liv, lösa de knutar som finns och så, för att kuna Leva på riktigt.
Jag förstår att du lever i ett helvet, jag förstår det, tro inget annnat, jag är själv i denna mörka avgrund titt som tätt, men har hittat en terapeut, som guidar mig in på de rätta vägaran igen när jag är ute å cyklar liksom.

har du sökt hjälp i ett år och inte fått något? vart har du sökt hjälp? hur har de tagit dig när du sökt hjälp?

varför du blir drabbad? ja endel hamnar där, så har jag oxå tänkt i många år. men det är inte så. Alla andra blir oxå drabbade, men man tar det olika,
tänkt dig att alla är offer men endel sätter sig i en offer sists, å tyclker synd om sig själva, men liksom vill 'ändå inte bryta det/ kan inte bryta det. Endel sätter sig i en offer situation, blir medventa om det och slutar göra det. Endel inser okej jag blev ett offer för detta, men jag ska inte gräva ned mig för det, jag ska ta kontrollen över mitt liv och gör det.
vi reagera olika liksom, beroende på massa saker, självförtroende/självbild/ erfarenheter/ vanor osv.
vart skulle du vilja placera dig själv?

jag förstår att gammla minnen och saker gör dsig påminda, men du behöver bearbeta det å sedan lägga det bakomdig, istället för att älta dig om och om igen.

varför skulle allt vara försent för dig??

alltså tro inte att jag är nån blåst bimbo som tror att livet är så jävla lärtt, jag vet inte det kanske låter så, men så är det inte. jagvet livets baksida, jag lovar dig
Änglaflickan Inez är inte uppkopplad   Svara med citat