Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-08, 08:46   #19 (permalink)
crazy2

Standard Jag har försökt!

Tro mig jag har försökt få hjälp här jag bor men det tar sådan tid att få och skickas runt. har försökt få hjälp i 1års tid nu.
Och så blir det bråk tjafs mellan den nya nu jag ej orkar bara va en vän när man kände mera än så jag vågade tro på kärleken igen trots allt. jag gjorde helt fel så nu går jag på ennu mera ångest än tidigare.
suck. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
hur jag än gör blir allting fel och jag som blir drabbad. varför?
jag är 26år idag men känner mig som 5åring. utfryst från familjen sedan jag var 3år från 6års ålder har jag insett hur världen är urk. hur kan jag va så dum som tror att en dag kanske en dag får jag det bra och kan känna mig trygg och lycklig ursch det kommer aldrig inträffa jag känner mig redan som 40 minst idag och livet går i passe.
jag har svårt leva i nuet idag pga gammalt ja och för att jag tänker 10år framåt jag känner mig som en gammal tant
allting är försent för mig ,man har ju tickande klocka och den är snart över gränsen inget liv längre då.
jag vet inte hur man är glad,vet inte hur man ska vara längre jag vet ingenting. ett tomt skal med bara ? sån förblir jag ops:
  Svara med citat