Visa ett inlägg
Gammal 2006-06-07, 21:25   #17 (permalink)
crazy2

Standard OJoj oj

idag försökte den jag hade få mig tillbaka ,jag vet inte vad han vill längre
verkar som han ej bryr sig vilket. för han har ju en karriär som han kan va stolt över och skita i resten typ.
jag så osäker nu så jag mår dåligt. har gråtit ett helt dygn nu
och jag gjorde en dum sak med men kände jag var tvungen endå.
jag kontaktade mitt ex för få svar och slippa vara orolig för mitt liv han hotat att döda mig och såna saker man mår så dåligt av jag försökte göra rätt för mig med och jag fick fram att han lever i en drömvärld värre än mig ju
han kan inte glömma mig sa han men jag har ju gått vidare för länge sen så jag tyckte ej synd om han ville bara ha ett slutat kapitel och glömma allt som varit.
och så tycker jag jag kanske måste leva ensam livet ut endå för kunna må bra jag velar något på det och vad gör man ,jag trodde på min nya kärlek fullt ut och så fick jag ett erbjudande framöver sen säger han ifrån tar bort det och vill ses låååååååååååångt framöver jag hinner inte känner jag vänta vänta vänta ska jag vänta på nån som hela tiden skjuter upp allting ?
jag mår bara sämre sämre aldrig mått så här förut inte så hära. jag kluven och blir beskylld allt är mitt fel på två håll.

jag blir aldrig lycklig vet det nu.
glad kan man ju bli men bara för stunden.
jag kan lika gärna gräva en grop och lägga mig ner där och sova sova sova hoppas på nån skyfflar över den med jord.
jag orkar ej mera och hjälp kommer jag aldrig få.
  Svara med citat