Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-14, 19:57   #9 (permalink)
Gatsmart

Standard

Jag kom i kontakt med en kvinna för ett par år sedan som det visade sig led av detta. Hon var så trevlig och rar det första halvåret, men sedan märkte jag att hon förändrades. Hennes fasad kanske rämnade.. Hon började ringa mig och skrattade över att hon hade anmält folk till höger och vänster. Människor hon hade som vänner men som inte visste hur hon var. Hon stal saker och ringde sedan och skröt över det och ville ha beröm. Hon sket fullständigt i om hon raserade andras liv bara hon fick som hon ville, och det kunde handla om saker, pengar, name it.
Hon ljög ihop saker om mig och min familj som hon sedan spred ut land och rike kring. Höjden var då jag fick ett mail av en främmande människa där hon berättade vad denna kvinna sagt om min familj. Det var inga trevliga saker. Det tog inte lång tid innan jag blev kontaktad av kommunen där jag bor. Dom hade fått in en anmälan om att jag skulle ha vunnit en massa pengar. Jösses.. jag hade inget med soc att göra så dom tyckte det var märkligt och et tyckte jag med. Det slutade inte med det. Idag sitter jag med ett litet band från en av hennes förra vänners telefonsvarare där denna kvinna varnar för mig, för jag hade hotat henne till livet. Jag skulle ha frågat om hon ville ha halsen avskuren eller om hon ville dö på ett annat sätt.
Snacka om sjuk människa.Till råga på allt så ringer hon upp mig en kväll för att skryta om hur hon lurat en kvinna på oengar. Jag bad henne då att aldrig mer kontakta mig. Det gjorde hon i alla fall med sms och en ringsignal på tele, men nu är det tack och lov lugnt.
Nog är väl hon Narcissistisk, eller vad tusan lider människan av??
  Svara med citat