Ämne: den 4 mars
Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-11, 10:20   #14 (permalink)
Änglaflickan Inez
Moderator
Platinamedlem

Änglaflickan Inezs avatar

Reg.datum: Nov 2005
Krediter: 7 666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gezerd Visa inlägg
Det här verkar vara något typisk att program ska avsluta med att något annat står framför. Det dom kommer på i slutet vad dom ska göra
får ju vi tittare inte veta hur det blir med det.

Ska man lösa ett problem så ska det göras inom programmets ram
utan att något faller utanför.

Som tittare så anser jag att problemet kanske inte är löst när det
inte blivit någon ordentligt lösning och allt bara väger på ett
si sådär tills vidare.

Det kan ju tyda på att bråket kan börja igen när ingen riktig
lösning har förhandlats fram. Den gamle mannen kan ju börja ploga igen
som anser att det är för mycket snö ute och plogaren från
stan har inte dykt upp.

Är det många sånna här usla avsnitt?

okej... här är ditt första inlägg, ska försöka svara på det du vill.

* Jag vet inte hur många avsnitt programmet består av. Vet ehller inte hur många du kommer tycka är usla eller bra

*När man spelar in tvprogram har man en deadline.... vilket innebär att saker som händer efter det faller utanför ramen. för det inte finns möjlighet att spela in då deadlinen varit och ännu mindre efter programet ahr sänts.

alltså, även om det varit ett program där alla kom 100 procentigt överens inom tidsramen, så vet man inte vad som händer efter ett månad ex... det är människor vi snackar om. egensinniga varelser, där saker kan komma upp till ytan igen, trots de förut var lagda åt sidan.

*Ingen har påstått att problemet är löst och jag förstår att du tycker att problemet inte är löst. för det är det inte till 100%. men det är en god bit påväg,
och jag tror att de yngre generationerna kommer reda upp detta ännu mer och inte vilja ta upp stridsyxan igen

*helt sant, de de kommer på i slutet att de ska göra får vi tittare inte se hur det blir. men jag ser det så att man kommer alltid till den pukten där man inte får veta fortsättningen.... då skulle ju programet få hålla på i all evighet.

var det tillräkligt med svar på precis det du skrivet??
Änglaflickan Inez är inte uppkopplad   Svara med citat