Hej!
Jag tror att jag satt fingret på det, de har jag trott många gånger...men helt ärligt så vet jag inte om det är godiset, el det jag äter som orsakar ångesten el tvärtom. Det är så olika. Men den här gången så började ångesten av att jag började äta mycket godis, främst. Jag hade varit UUPER duktig, godissuget försvann av sig självt helt plötsligt, jag mådde super, livet lekte och upprikitgt så har jag nog aldrig mått så bra, el inte på väääldigt länge i allafall!! detta va nån gång i hötas/vintras. Det höll i sig rätt länge (för att vara jag). Det är bara några veckor sedan som detta j*vla godisätande började igen. Minns inte hur...men det har inte slutat. Å det är just godis...inget annat. Pizza, hamburgare, fet mat överhuvudtager tycker jag inte alls är gott och har inte gjort på många många år. Jag vet att om jag slutar med godiset så går ja ner i vikt nästan med en gång. Men det är när jag blir så sugen som jag får sån ångest, börjar svettas osv...å så äter jag typ för att dämpa den ångesten som faktiskt godiset orsakar. Suget kommer framförallt då jag är uttåkad, nedstämd, orolig...
Vet inte hur ja ska göra för att bli av med suget o för att sluta ljuga för mig själv!
/fina
|