Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-01, 14:15   #3 (permalink)
medelålders kvinna
Junior Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Feb 2008
Standard

Tack för ditt svar, inte för att det gjorde mej klokare direkt...
Jag känner inte honom så väl så jag kan säga att han har ett antisocialt beteende, men tanken har fallit mej in då jag läst andra trådar här och sett det begreppet tidigare.

Det är ju tråkigt att ha fått en sån granne, så nära inpå mej. Det förtar ju lyckan med mitt fina radhus jag flyttat in i.

Mina vänner har gett mej rådet att flytta härifrån för att slippa grannarna men samtidigt vet jag inte... konstiga grannar finns väl överallt? Jag menar, det är kanske som att hoppa från askan in i elden? Kan ju bli lika illa om man flyttar nånannanstans... och jag vet inte om fly är den bästa strategin...?

I somras var tv3 beredda att komma hit och medla då jag mailade dem, men jag vet inte om ens det hade hjälpt.

Gubben är som han är och inte hjälper det att lyfta fram saken i media tror jag. Sonen ville heller inte vara med på teve i det sammanhanget och jag kände att jag måste respektera min sons vilja också, annars hade jag tagit emot hjälpen då.

Tyvärr är jag ännu lika villrådig till hur jag ska göra om gubben tilltalar mej.
Men jag får väl gå efter sunt förnuft då.

Så tack ändå för ditt svar.
medelålders kvinna är inte uppkopplad   Svara med citat