Citat:
Ursprungligen postat av karma
Jag njöt aldrig av sex, utan jag njöt av att de njöt av mig. Jag kunde aldrig ta emot sex utan var alltid den som gav.
|
Jo, precis såhär är det även för mig. Det som gör mig upphetsad är att göra andra upphetsade.. Däremot när jag får "raggnings-mail" av killar, blir jag istället avtänd och äcklad, och svarar aldrig.
Det här kommer säkert låta som en ursäkt, men jag vill bara försöka förklara vad som händer med mig.. Det är som att när jag känner den upphetsningen, så tar en annan person över i mig. En annan del av mig som inte bryr sig om regler, tvärtom som älskar att bryta regler. Som skiter i om min man blir sårad, som inte bryr sig helt enkelt. Jag njuter såpass av uppmärksamheten och bryr mig inte för fem öre. Jag planerar till och med hur jag ska hålla det hemligt, och kunna göra samma sak nångång i framtiden..
Sen några timmar senare när lyckoruset har lagt sig börjar verkligheten komma tillbaka och jag inser vad jag har gjort, och jag mår skitdåligt och hatar mig själv.
Det är jättesvårt att bryta med den dåliga sidan av mig, den har funnits där sen jag var 12 år gammal.. Då handlade det inte om sex, men det har alltid handlat om att bryta regler. När jag var yngre snattade jag massor, jag ljög för mina föräldrar och bröt mot deras regler.. Sen när jag blev ihop med min man så hade vi sex, fastän jag inte fick ha sex för mina föräldrar.
Jag tror mycket handlar om det också, att vilja göra revolt, bryta regler..
Men ja, jag ska anstränga mig mer för att hålla mig borta från att göra dumma saker.
Tack för era svar.