Behöver råd!
Hej som vanligt vet jag ej om jag e rätt i forumet eller ej men skriver här iaf då det handlar om min flick vänshälsa, Sitter här å e väldigt orolig då jag vet att hon kan dölja allt hon gör hemma hon kan gå med ett leende fast hon igentligen bara vill gråta, Hon har haft ät störningar för och haft ett litet åter fall som jag vet om men jag börjar tro att hon har det hela tiden men döljer det så fint hemma, Hon e strax över 20 år bor hemma än och kan inte göra vad hon vill utan att känna skuld eller vad hon känner?
familjen måste veta allt hon gör och åker hon å handlar så ringer dom om det tar lite mer tid än vanligt. Hon känner sig som svikare om hon bara skule åka iväg utan å säga nåt, Hon umgås bara med sin familj och mår jätte dåligt tex har hon ont i huvet jämnt men söka hjälp nej! det finns dom som har det värre förmodar att dom kanske genomskådar henne? så hon törs inte åka dit jag vet inte har försökt med allt för att få henne till en läkare men nä det går inte och ingen annan verkar se hur sjuk hon igentligen är! Så hjälp mig snälla hur ska jag göra?? Jag kan inte prata med hennes familj då dom inte litar på mig och hatar mig oxå desutom!
|