Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-15, 17:41   #1 (permalink)
Screenager
Member
Silvermedlem

Screenagers avatar

Reg.datum: Mar 2006
Thumbs down Begär efter bekräftelse (och otrohet)

Jag vet inte vart jag ska börja..
Jag söker ständigt bekräftelse, men det är som att det som ger mest bekräftelse är när jag kan göra män upphetsade..
Jag är gift, och detta sårar verkligen min man. Självklart. I höstas hade jag mycket kontakt med en manlig vän, vi pratade massor om sex, och han sa att han tände på mig.. Jag blev väldigt smickrad, och vi pratade mer och mer om sex.. Jag kände mig väldigt bekräftad och tyckte om mig själv, och jag älskade att "retas" med honom för att få honom upphetsad..

Min man blev extremt sårad självklart, och när jag väl lyckats få distans till allt som hände så insåg jag hur hemskt jag hade betett mig.

Nu har jag hamnat i samma sits igen, men en annan manlig vän.. Den här gången har det gått så långt att vi har suttit och onanerat tillsammans, över msn.. Hetsat upp varandra med samtal om sex, och sen onanerat tillsammans vid varsin dator..
Jag är så rädd att det ska hända igen, eller att vi ska gå ännu längre.

Problemet för mig är att jag mår så bra i den situationen.. när jag får den uppmärksamheten..
Jag mår inte alls dåligt då, det tar flera dagar innan det dåliga samvetet slår till. Just när jag är i situationen kan jag inte hejda mig, jag bara vill ha mer och mer..
Om jag hamnade i en intim situation med någon i verkligheten, så är jag ganska säker på att jag inte skulle kunna stå emot frestelsen att vara otrogen.
Det blir som ett starkt begär inom mig, att få denna upmärksamhet av män.. Så när jag väl får det, så kan jag absolut inte säga nej..

Jag känner mig som världens sämsta människa Varför beter jag mig såhär!?
Kan det ha att göra med att jag blivit utsatt för sexuella övergrepp under uppväxten? Är det nått man kan åtgärda? Jag vill verkligen kunna vara min man trogen, jag hatar att såra honom gång på gång
Screenager är inte uppkopplad   Svara med citat