Visa ett inlägg
Gammal 2006-04-25, 14:45   #4 (permalink)
crazy2

Standard nu är det slut för min del

orkar ej leva längre inte meningen heller jag ska få det.
efter 26års helvete från min pappa som bara fortsätter fortsätter psykiska misshandeln tack vare honom har jag inget liv.
jag fick inget göra som barn fick sitta i ett hörn bara se på allt skit som pågick och se alla andra glada och skaffa sig liv.
jag fick aldrig vara glad som barn det var bara barnsligt beteende enligt mina sjuka päron som bråkade slogs hela min uppväxt. det pågår fortfarande och jag trött på få bara se på och aldrig ha eget liv för det förstör dom båda två. och hel amin uppväxt har jag fått höra hur ful och tjock jag är och ingenting värd och jag är helt iqbefriad kan inget säger dom varje dag i 26år nu och jag var som en pinne som barn hur fan kan man bli så sjuk förälder?
varför tog inte socialen mig för då hade jag haft det bra idag.
blää för livet............................................. ........ingen ide längre för mig allting är försent snart är man ju 50år för fan ingen ide längre...........
livet var inget för mig bättre dö så man slipper gå lida varje dag och smärtan bara växer och växer av folk som gör mig bara illa.
känns som jag krymper och krymper och bara väntar på bli tomma intet.
varför leva för när allting bara blir värre för varje dag som går.
jag sket i min psykologtid idag pga att hon blir rädd för saker jag berättar om så jag ska aldrig mer gå dit jag blir bara mer trasig av det.
och ingen läkare kommer jag få komm till heller för det måste man söka till först säger dom bara och lägger på.
så jag försvinner för gott istället nu lika bra så slipper dom ha mig som offer får dom leta på nån annan. det jobbigaste är min lillebror fått värre än mig. han mår skit varje dag han också.
medans våran storasyrra sitter i sitt palats med skyddande kontakter och har precis allting. jag är inte avis nej nej tvärtom sååååå skönt slippa vara en naiv bitch. Nåja skittråkig läsning inget vettigt endå här ska dra nuu..............................................
  Svara med citat