Ämne: rodnad
Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-14, 22:45   #1 (permalink)
malle86
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Dec 2007
Standard rodnad

problemet med mig är som liksom för många andra att jag rodnar i ansiktet. jag trodde inte att det var så många i vårt lilla land som var lika utsatt som jag så det var juh på ett vis en liten lättnad. jag har haft det hära problemet sedan 7de klass och sedan dess styr det mitt liv känns det som på ett sätt. nu är jag 22 år och är så less på att rodna att jag rodnar bara jag tänker tanken. jag klarar inte av stå i centrum då kommer rodnaden på ett par sekunder och paniken griper in. jag har förövrigt ett bra liv. jag bor i gävleborgs län
med min sambo som nu är gravid och allt känns jätte bra. förutom att jag varje dag går och bråkar med mitt röda ansikte. det har börjat att styra mig, jag undviker situationer dagligen för att slippa rodna och på så vis går det ut över mitt jobb. jag kan inte säga allt jag tycker å tänker för jag är så rädd att rodna inför folk. jag har börjat känna mig helt världelös och vågar inte berätta det för någon. kan någon kanske rekomendera mig för något jag bör göra? vilken kan jag kontakta?? folk jag har pratat med säger bara en sak.. sluta tänk på det. trottsa din rädsla, släpp fokus... jag har bara försökt med det dom senaste 3 åren å det funkar inte vidare bra. i alla fall inte för mig... tacksam för svar.. c-krantz@hotmail.com

Senast redigerad av malle86 den 2008-02-14 klockan 22:50.
malle86 är inte uppkopplad   Svara med citat