Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-12, 21:28   #1 (permalink)
Venom
Senior Member
Guldmedlem

Venoms avatar

Reg.datum: Aug 2007
Krediter: 1 140
Skicka ett meddelande via MSN till Venom
Standard Too fat to be happy.

Jag är så tjock/fet. Jag har börjat träna nu i alla fall och har inte ätit godis/druckit dricka på 39 dagar. men äter dock fortfarande bullar, kakor etc. och jag äter nyttigare bröd.
men jag vet inte hur jag ska göra för att få en kropp som jag vill ha. Jag ha en plattare mage. min mage är helt... stor. jag bryr mig knappt om vad andra tycker om min kroppsstorlek, utan jag tänker på vad jag själv tycker. och jag är verkligen obekväm med denna kropp jag har. det är så obekvämt med en så stor mage som jag har. ok, jag är inte jätteöverviktig. sist jag vägde mig, vilket var i somras, så vägde jag ca 52 kg. jag är 157 cm, så då är det väl en aning övervikt. eller? fast jag tror att jag har gått upp i vikt. förr brukade jag låta bli att äta normalt mycket så att magen skulle bli lite mindre. åt aldrig lunch i skolan från 8an till första månadenpå gumnasiet eftersom jag inte kunde äta bland så många främmande människor. men nu äter jag frukost, skollunch och middag. men ibland händer det att jag överäter. jag blir uttråkad och känner mig hungrig, fast jag egentligen inte är hungrig. så då börjar jag äta i alla fall.
jag är svag. jag har dåligt tålamod. när jag börjar på något nytt så slutför jag det aldrig, förutom slutandet med godiset och drickan då...
jag vill gå till ett gym, men är för blyg. jag vill vara ute och jogga/springa, men är för blyg.
jag har så dåligt självförtroende. jag har i hela mitt liv haft det. men jag börjar acceptera hur jag ser ut, om man inte kollar på vikten. jag vet att jag skulle må mycket bättre om jag hade en kropp som jag var nöjd med. jag vet bara inte hur jag ska få den kroppen...
jag att jag borde vara nöjd med hur/vem jag är. men jag klarar bara inte av det...

Psycholand_@hotmail.com
Venom är inte uppkopplad   Svara med citat