Hej Maira!!!!
tack va gulligt at du frågade! ajaj, du , det blev naturligtvis ett uppträde, men inte så som jag trott....
Jag kom nämligen inte längre än till receptionen, då et visade sig att jag inte kunde betala för besöket, hade inga pengar, och de skrev inte ut faktura, så som jag hade räknat med!! Så , vad händer, jo jag bröt ihop o började gråta, det var ju andra mensdagen, och allt blev en miserabel känsla av hopplöshet. Under tiden hann den kvinnliga läkaren komma ut o ropa på mig, och jag fick
tur i oturen en liten pratstund med henne, hon försökte ordna att jag skulle få komma såfort som möjligt, det blir den 19 nu i stället :-///
men det kändes skönt , för jag hann träffa henne, och hon gjorde ett varmt och tryggt intryck, hon klappade mig på benet o sa att hon lovade att ta hand om mig när jag kom.
Jag hann att haspla ur mig hur svårt jag har det med detta och frågade om hon KAN det här, så sa hon att hon jobbat i 30 år, så det känns skönt, som om
väntan är förbi, och att något av den tillvaro man har kommer lösa sig.
Funderar över vilken väg som jag ska ta, det finns ju hormonbehandling också, men jag vill inte mixtra så jag blir av med ägglossningen, den är ju som ett tecken att man är befruktningsduglig och har livskraft liksom.
Nu är mensen precis över, och kommit över tröskeln med värsta obalansen, men mitt humör fortsätter svänga ändå, antar jag är nere på en hormonell botten och hoppas hoppas för mitt liv att det kommer ordna sig.
TAck igen att du och ni här finns som vet vad detta är. hoppas det funkar bra fortfarande för dig
hälsningarr!!
Astray
Astray
|