Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-11, 22:55   #1 (permalink)
lisa_w
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Feb 2008
Unhappy Jag gör en sak, vill en annan och tänker en tredje

Hjälp mig! Jag har lite problem med maten och mitt ätande och känner mig världs-löjlig, självupptagen och TRÖTT! Jag spyr ofta. Idag två gånger, andra tre eller fyra, någon enstaka dag inte alls. Mitt agerande överensstämmer inte alls med min vilja och med mina tankar och ofta är jag inte ens sugen på maten jag äter. Ibland äter jag för att jag är sugen men oftare och oftare äter jag just för att få spy. Och jag vill ju inte spy. Jag är verkligen världs-löjlig, självupptagen och trött på mig själv! Och ologisk, svullen, ledsen och.. trött.
Nu till min fråga: hur blir jag frisk? Hjälp, hjälp, hjälp. Verkligen. Jag vill inte mer. Jag är tjugoett, borde veta bättre och har världens bästa förutsättningar. Verkligen världens allra, allra bästa. Det enda jag behöver fixa är min egen jävlar anamma. Just nu är jag bara trött. Hur börjar jag? Vad är trixet? Hur slutar jag äta så att jag kan sluta spy? Hur får jag mitt sanslöst ologiska inre att kommunicera med mitt yttre och mina handlingar?

...till sist. Jag har mycket att vara tacksam för i mitt liv. Bara hjälp att fixa detta så att mina sår på knogarna kan få läka och min ork får komma tillbaks. Jag känner inte igen detta nya glädjelösa jag och jag, på riktigt och för första gången i mitt liv, v i l l s n a r t i n t e m e r.
lisa_w är inte uppkopplad   Svara med citat