Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-10, 10:50   #1 (permalink)
lejoninna
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Feb 2008
Standard Fel, men vad är rätt?

Efter många år i ett instängt, fyrkantigt, känslokallt äktenskap skllde jag mig och fick uppleva en mindre "krasch" känslomässigt. Alla känslor, all längtan ville ut och jag mådde ganska dåligt. Tog mig dock igenom 8 månader och träffade sedan en varm man som jag älskar och som jag datat i 3 månader nu. Allt var perfekt i början, men efter tre veckor upptäckte jag att den hobby han hade, också innebar att han hade (har) ett digert kontaktnät med tjejer. Efter en diskussion där jag frågade hur han kommunicerade med dessa (hade hört en del personliga telefonsamtal dessförinnan) och hur han såg på de gamla relationerna, utan att få ngt svar, smygtittade jag i hans mobiltelefon. Fel jag vet!! Jag såg då kommunikation som innebar att han bestämt träff med en tjej tidigare i veckan med ord som bara kan uppfattas som mycket uppmuntrande, och med flirttecken. Med samma tjej hade han också bestämt träff vid det tillfället, plus följande dag, drink + aktivitet, när jag skulle vara borta. Utan att berätta det för mig. Jag konfronterade honom direkt och han blev självklart upprörd att jag spionerat. Men ville (vill) inte gå med på att han gjort något fel. Vi gick vidare, men efter flera månader hänger detta kvar som en outtalad grej över oss. Jag har bett om förlåtelse, inte fått det, jag försöker prata om det, han vill inte medge ngt fel från hans sida. Vilket innebär att jag ju tror att han fortsätter i samma stil.

Senast redigerad av lejoninna den 2008-02-10 klockan 21:12.
lejoninna är inte uppkopplad   Svara med citat