Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-09, 02:14   #2 (permalink)
Astray
Senior Member
Guldmedlem

Reg.datum: Jan 2008
Standard

hej!

tyvärr har jag ännu inte börjat med någon behandling, så kan inte ge dig medicinska jämförelser, däremot känner jag igen hur man kan explodera på sakerna omkring en. sliter sönder kläder, när det knappt går att klä på sig, sliter i håret när det inte går att fixa, slår på datorn när allt går så jävla långsamt. Jag brukar stoppa in öronproppar när jag är hemma till och med, orkar inte höra några som helst ljud från grannar, bilar, mopeder, motorcyklar, och allt som överhuvudtaget rör sig, GAHHH!!
kastar mjölkpaket när man inte får upp förpackningen, eller kastar alla papper o pärmar när man inte hittar något. Sparkar o slår på grejor, allt det där är jävligt jobbigt och energikrävande.
Letar nog aldrig så mycket efter saker som under dessa PMD dagar.

Tack och lov har jag upptäckt det underbara med att lyssna på musik i min I-pod , det är ett mirakel hur mycket det hjälper!!!

hoppas du får nytta av dina mediciner, jag vet inte än hur min behandling kommer att se ut, träffat min läkare alla fall, en kvinna som var varm och
tillmötesgående som livade att hjälpa mig. Låter bra, men vågar inte hoppas på för mycket....

Astray
Astray är inte uppkopplad   Svara med citat