Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-07, 21:18   #1 (permalink)
minni-mus
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Feb 2008
Unhappy Felet ..är det jag????

Jag kom in idag för första gången till denna sidan..känns som jag är inte ensam längre..måste prata med nån som har samma problem som jag..jag har varit tillsammans med min sambo i 6 år nu..jag har kämpat att behålla den i 6 år..vi har inga barn tillsamamns (jag har 2 sen innan) han har inga, han säger att han vet inte fortfarande vad han vill med oss..efter 6 år..han säger att han älskar mig och är rätt snäll mot mig för det mesta men han kan inte säga "jag älskar dig" i 6 år kanske 2ggr::varför??? han visar sina känslor men inte tillräckligt, jag oftast börjar gossa eller sånt..vi sepererade förra sommar att ger han tid att tänka..det gick inte 2 månader så var vi tillsammans igen, men inget svar,,vi har ingeting tillsammans utan en lägenhet..han kan inte eller vill inte vara min 100% jag fattar ingeting längre..varje semester åker han till hans familj utomlands ett tid (2-4 veckor) och tag inte mig ditt..dom har aldrig accepterat mig ..snälla hjälp mig bara att förstå detta invecklade relation jag blir tokig och är evighets ledsen
minni-mus är inte uppkopplad   Svara med citat