Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-05, 10:46   #21 (permalink)
Tigerkvinnan
Member
Bronsmedlem

Reg.datum: Feb 2008
Standard

Hej!

Jag åt antidepressiv medicin i ett och ett halvt år, för jag var "deprimerad" enligt läkaren, hade dock inget att vara deprimerad för. Medicinen hjälpte mig jättemycket men jag tyckte det var så jobbigt att jag blev så likgiltig, jag var nästan aldrig riktigt glad och aldrig ledsen heller även fast jag i vissa fall borde varit det. När jag sedan slutade med dem för ett par månader sedan kom mitt dåliga humör tillbaka med humörsvängningar och ilska. Jag förstår nu att att jag måste vara drabbad av PMDD. Varför ska det vara så svårt för en läkare att komma fram till den diagnosen på mig? PMDD har funnits i många många år. Jag kollade igenom listan över symtom och det är ingen tvekan om att jag lider av PMDD. Jag har alla symtom, dessutom kraftiga sådana. Mina symtom har jag haft i över fyra år. Nu ska jag prova Yasmin, hoppas det hjälper mig. Jag har länge varit emot hormoner men nu gör jag vad som helst för att må bra. Jag vill att mina barn ska ha en glad och snäll mamma, det är det viktigaste. Någon som äter Yasmin och känner sig gladare av det?
Tigerkvinnan är inte uppkopplad   Svara med citat