Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-04, 13:46   #14 (permalink)
Maira
Senior Member
Guldmedlem

Mairas avatar

Reg.datum: Dec 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lina268 Visa inlägg
Har en fråga till alla mensmonster! Jag lider själv av en fruktansvärd PMS. Jag blir inte deprimerad eller håglös av min PMS. Jag blir svullen och fruktansvärt aggressiv och arg! Men jag måste säga att min ilska är inte på något sätt omotiverad. Jag har räknat ut att jag samlar på mig i alla oförätter gentemot mig i tre veckor och sedan smäller det. Min föredetta kille sa till mig att han tyckte jag kunde iaf förvarna honom innan ha fick det här känslopaket rätt i ansiktet, en gång i månaden. Jag tyckte att jag förvarnade på mitt sätt med små snälla antydningar...Frågan är nu tycker ni alltid att era känslor som ni känner är helt omoyiverade? Jag anser inte att mina är det! Däremot kanske jag skulle lära mig att aäga ifrån när tillfället ÄR och inte tre veckor efter. I alla fall är mina känslopaket lite väl intensiva då de kommer.

Kram
Jag tror inte att känslorna är omotiverade. Det finns säkert något i botten som ligger och skaver. Däremot så har det i alla fall för mig blivit så att PMDD:n förstärker känslorna, att jag upplever det som värre då än vad jag skulle göra annars.

Jag har slutat samla på hög så som jag gjort förut, då var det ännu värre. För under pms-perioden klarar man inte att hålla tillbaka lika "bra" som man gör annars.
Maira är inte uppkopplad   Svara med citat