Visa ett inlägg
Gammal 2008-02-03, 16:57   #1 (permalink)
Big_taste
Member
Silvermedlem

Big_tastes avatar

Reg.datum: Feb 2008
Question Han behandlar mig som skit

Han vet att jag vill ha barn, men han vill ha det om många många år. Jag säger inte att jag vill ha barn idag, men inte om tjugo år heller. Han tror därimot att det är allt jag vill, vilket det inte är och det gör mig arg.

Han kan vara ute på krogen och ringa mig först när han kommer hem. Jag betedde mig så innan det blev riktigt seriöst mellan oss och det hörde jag ett år efter att det inte var okej, nu gör han så, mer än ofta. Han har berättat för mig några dagar senare att han var ut förra helgen, under båda dagarna. Han sa att han gick ut som singel för att se om han kunde bli intresserad av någon annan, för att känna att det han trodde verkligen var sant och han kunde knappt se åt någon annan, det är mig han vill ha.. Men måste han då hela tiden sitta och "kolla om han verkligen känner så"? För det har han sagt många gånger nu.

Jag är inte den svartsjuka av oss, vill bara att rätt ska vara rätt.. I helgen blev han arg för att jag skulle ut, det slutade med att jag blev less och struntade i det. Han säger även att jag har en egen vilja och gör vad jag vill. Men klart att jag prioriterar han före en utekväll. ÅH ! Hur ska jag prata med honom ? Han tycker att jag är för "filosofisk" och anser att han inte förstår vad jag säger när vi ska prata.. vill inte tjata heller. Gahh
Tacksam för svar, snart exploderar jag.
Big_taste är inte uppkopplad   Svara med citat