Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-17, 20:33   #11 (permalink)
Jonas
Expert
Platinamedlem

Jonass avatar

Reg.datum: Sep 2005
Krediter: 16 100
Standard

Till berörda

Du har skrivit många tänkvärda inlägg Mikael G. Men ett av dina inlägg idag har tagits borts eftersom det är en flagrant kränkning. Jag är både chockad och förvånad att du som studerar till psykolog brister så i ditt omdöme.

Jag vill inte tro att din intention var detta, men personer som utsatts för sexuella övergrepp skall inte behöva lyssna till ett ifrågasättande, speciellt inte från en person som inte träffat dem. Tilläggas kan att Johanna har kunskaper och erfarenheter som sträcker sig bortom allt du kan läsa dig till. Jag har haft förmånen att arbeta med henne med flera mycket svåra incestuösa och sexuella kränkningar och jag kan garantera dig att hon vet vad hon sysslar med. Det gjorde definitivt inte du i det här fallet.

Jag är ledsen om min ton är rak och hård, men vi kan aldrig acceptera den typen av inlägg på forumet. Fortsätt gärna skriv, men tänk dig för i fortsättningen.

Hälsningar
Jonas

P.s Jag ser att du bett om ursäkt, det är bra den är accepterad.

Jonas Gåde är Master och Trainers Trainer i Powerthinking. Författtare till Servicemanual till ett bättre liv, Tjockholmsbibeln, Mensmonstret och Magiska relationer. Vill du boka Jonas som föreläsare maila: jonas@comunicera.se eller ring 0708-11 11 61.
Alla inlägg som Jonas skriver är intellektuell egendom och upphovsrättsskyddad av Comunicera Powerthinking.
Kopiering utan tillstånd kan resultera i rättsliga åtgärder.

Senast redigerad av Jonas den 2008-01-18 klockan 21:43.
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citat