Citat:
Ursprungligen postat av Zuzanne
Hej!
Det verkar som det går fortare utför än vad BUP hinner hjälpa, och jag är emot tvångsvård, men ibland kan det vara enda sättet för att hjälpa.. Er dotter är 15 år, och som förälder har ni ett stort ansvar, så jag tycker ni ska tala med BUP och fråga om deras åsikt ang förloppet.
Zuzanne
|
Hej Zuzanne!
Se nu att mitt meddelande jag skrev tidigare inte har kommit med,har märkt att ibland när jag skriver loggas jag ut och det står att jag är som gäst på denna sida??
Jag/vi har haft kontakt med BUP flera gånger,och dom vill avvakta så att vår dotter får förtroende för dom,vi har frågat om vi inte borde träffas alla tillsammans,men vår dotter vägrar så det går inte ännu i alla fall,vi har lagt fram olika förslag på hur vi skulle kunna göra,som tex,om hon skulle kunna få någon sömngivande och orosdämpande medicin som inte har biverkningar som gör att hon mår sämre när hon äter dem,ska visst finnas någonting i flytande form man kan ge,så hon slipper ligga vaken på natten med ångest,men det vägrar vår dotter också att ta,så allt man försöker att hitta på går inte.
Tack för ditt svar/Mamma.