Hej ja visst låter det läskigt med ångest och depression och sånt. men visst är det ännu värre att inte ha ett namn på det gräsliga tillsånd som man kommer in i. det viktiga som han skrev var att du ska skaffa hjälp från din husläkare för du kommer inte att klara det här själv. du behöver få prata med någon och höra att du inte är ensam om att må så där konstigt,
jag har just tagit mig ut ur en långvarig sån period som du har nu som allra värst. för mig så blev det så mycket mer hoppfullt när jag insåg att min husläkare hade hört såna här problem förut och visste vad jag skulle göra.
Det är det mest förrödande som man kan hamna i den känsla du har nu det finns inte på kartan att kunna skärpa upp sig eller vara trevlig och skärpt vare sig hemma eller på ett jobb.
Försök att ta ett break från jobbet. försök att bara flyt med där om du måste vara kvar. har du ingen semester eller sjukskrivn du kan ta.
Jag är övertygad om att du inte har bluffat dig till jobbet du kan det säkert jättebra när du mår bra igen. Eller kanske inte men vänta tills du mår bra innan du funderar på det.
Det är nu du ska vara snäll mot dig själv.
Var rädd om dig det kommer att gå bra.
|