Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-13, 14:03   #3 (permalink)
tessan62
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Jan 2008
Standard Ska söka hjälp

Tack för svar. Tycker du inte jag ska gå på uppropet i morgon oavsett om jag får ångestdämpande i dag eller inte?Jag ska i alla fall vända mig till en psykakut som du föreslog. Jag är så rädd samtidigt att gå till en psykakut, jag är ju ingen psykopat i den bemärkelsen utan har bara sociala problem som yttrar sig i prestatitionsångest och rädsla för misslyckande och att bli förlöjligad. När jag var yngre var det även hemskt att vara på stan, jag inbillade mig att alla tittade på mig och tyckte jag var ful trots att jag är ganska söt. När jag handlar kan jag fortfarande inbilla mig att folk i kön stirrar på mig och att kassörskan kan se i genommig och min rädsla. Men det har blivit något bättre på äldre dar. Men fobin har ju styrt mig så att utbildning och vänskaper ej varit möjligt. Har ej vågat tänka tanken på skola eftersom gymnasietiden var ett helvete. Är så arg att jag inte sökt hjälp tidigare, men jag har flytt från mig själv och inte vågat ta steget. Nu när jag är helt ensam har jag inget annat val än att välja proffessionell hjälp eller fördärvet.
tessan62 är inte uppkopplad   Svara med citat