Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-11, 18:59   #5 (permalink)
Fluffiga Grodan
Junior Member
Nykomling

Reg.datum: Jan 2008
Unhappy Tack

Citat:
Ursprungligen postat av nell Visa inlägg
Känner igen känslan som du beskriver så bra.

Om du har ett bra jobb så är du inte en loser de har anställt dig för att du är något annat.

Känner igen det du säger om att inte veta vad man ska prata om att inte orka hänga med i samtal.
Var rädd om dig på jobbet så att du inte kommer till skada.

skaffa hjälp utanför jobbet , försök att ta en paus ,ibland är det bättre att flytta på sig ett tag från jobbet så att man inte sabbar allt för sig. det är lätt hänt när man inte mår bra.

jag hoppas för din skull att du har någon plats att vila dig på där du känner att du är ok.
du kommer att fixa det här ett steg i taget

Det är fantastiskt att någon faktiskt har läst om mina problem och stöttar mig på det här sättet. Jag vet inte hur jag ska tacka dig. Några ord räddar mig inte, men ger mig så mycket styrka att fortsätta.

P.s Det är fler som nämnt jobbet som du gjorde. Kan bara informera att jag för det första är ny och att jag naturligtvis tror att jag lyckats lura dem att ge mig jobbet. Jag är inte värd det, för jag är egentligen en enda stor bluff.

Jag vet inte hur jag ska orka ärligt talat. Kolla ovan så får du se vad coachen skrev. Ångest..depression.. panikångest???? Suck.. vad är det som händer med mig???
Fluffiga Grodan är inte uppkopplad   Svara med citat