Hej
Det ärt väldigt svårt att avgöra av vad du skriver. Jag tror att bara för att någon vill ha hård sex automatiskt skulle inbära att vederbörande varit utsatt för övergrepp är lite överdriven.
Då tycker jag hennes fråga om otrohet är mer talande
Det kan vara så att typen utav sexuellt beteende kan handla om att återupprepa destruktiv behandling i ett försök att "ställa det tillrätta".
Det kan finnas en tanke om att man ju i den situationen idag är i kontroll på ett sätt som man inte var då, och därför så är det okej och man kan njuta av det (vilket man ju inte kunde under de "riktiga" övergreppen) - vilket på så vis kan vara ett sätt att dämpa smärtan i de faktiska övergreppen. Den erfarenhet som jag har av det här är dock att då man verkligen bearbetat sina upplevelser och tagit hand om de negativa föreställningar som man antar då man blir utsatt, så försvinner det här beteendet, så till den grad att man inte tycker att det känns bra eller upphetsande med kränkande behandling.
Har ni haft "vanlig sex" förrut och har det ändrat sig plötsligt eller var det så från början?
Hur länge har bi varit tillsammans?
Ta hand om dig
Vänliga hälsningar- Jonas