Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-09, 18:46   #9 (permalink)
Mariiqa W
Senior Member
Platinamedlem

Mariiqa Ws avatar

Reg.datum: Dec 2007
Krediter: 6 686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av besserwisser Visa inlägg
1. Jag äter allt. Och jag menar allt, älskar pizza och McDonald's och annan riktigt onyttig skräpmat. Men inte så mycket (man måste inte ta en dubbelinbakad pizza eller en extra hamburgare för att det är så vansinnigt gott som jag gjorde förr - man kan äta där IGEN en annan gång.) och inte så ofta. Jag tror inte på den sortens dieter där man måste avstå från saker hela tiden för det orkar man inte leva med, och jag tror att det enda sättet att verkligen lyckas gå ner i vikt och stanna där är att lära sig ett nytt sätt att leva. Och i min värld KAN det inte innefatta att jag aldrig får äta pizza, för då skiter jag i dieten och äter pizza hela tiden i stället.
Den här inställningen tycker jag är jättebra, har levt med bantning i tankarna i måååånga år och det är den enda dieten som fungerar för mig. Jag kan äta och må bra och vikten står stilla på en nivå som känns väldigt bra, nästan lite för låg till och med. Och efter att jag ätit en massa skräpmat och tillåtit mig det, så kände jag att det fanns annan mat som var precis lika god. Jag äter fortfarande skräpmat, men inte med i samma mönster och samma intensitet som tidigare.

~*~Varje misstag är en möjlighet till förändring~*~

*
Mariiqa W är inte uppkopplad   Svara med citat